Patch 157 proběhne 15.10.2015
Začátek odečtu: 12:00 (30 minut)
Vypnutí serverů: 12:30
Zapnutí serverů: 14:00
Vyvažovací změny rytíře řádu Draka
- Pasivní zisk zlosti navýšen o 40%
- Osvobozující efekt se přesunul z 2. talentu schopnosti „Bojový skok“ na druhý talent schopnosti „Dračí kůže“.
- Přidali jsme nový druhý talent schopnosti „Bojový skok“, který vám umožní na krátkou dobu výrazně zvýšit redukci zranění.
- „Dračí kůže“ už nespotřebovává zlost.
- „Výpad“ nyní ochromí nepřátele na dobu 3,0 (PvP: 2,0) sekund, přičemž platí starý mechanismus, kdy jsou ochromeni všichni zasažení nepřátelé.
- Druhý talent schopnosti „Výpad“ byl změněn a nyní zvyšuje zranění způsobované Výpadem ze 100% na 175%.
- Zranění způsobované schopností „Úder zlosti“ se zvýšilo ze 75% na 100%.
- Dosah exploze talentu „Praskající země“ byl zvýšen z 2,0 na 2,5 metrů.
Nové funkce
Úkolová navigace je tady!
Pro ty z vás, kteří se v rozsáhlém světě Dracanie občas zaseknou nebo ztratí cestu, jsme implementovali úkolovou navigaci. Je-li tato funkce zapnuta, ukáže vám cestu k cíli souvisejícímu s úkolem. Cesta z šipek vás dovede na místo určení, ať už jde o specifické monstrum, interaktivní objekt, nebo oblast na příslušné mapě.
Úkolová navigace může být zapnuta kdykoliv jednoduše kliknutím na vybraný úkol v okně úkolů (klávesová zkratka Q). Můžete kliknout také přímo na menu úkolového pokroku (pravá horní část obrazovky) a také jsme přidali možnost aktivovat/deaktivovat úkolovou navigaci v menu úkolového pokroku v herních nastaveních.
Ženské modely torz jsou tady!
Pozor, hrdinky! Implementovali jsme ženské modely torz, takže pokud hrajete s postavou něžného pohlaví, některé vaše vybavení se automaticky změní (pokud torzo disponuje ženskou verzí). Tato funkce bude k dispozici pro běžná torza a také několik atraktivních setů ve hře. Mimo to uvidíte také ženské verze kostýmů šašků.
V implementaci ženských verzí setů a kostýmů hodláme pokračovat i v budoucnu, takže pokud existuje nějaký set vybavení nebo kostým, u něhož byste rádi viděli ženskou variantu, dejte nám vědět!
Nové posuvníky nastavení: gamma korekce, jas a sytost!
Přidali jsme tři nové posuvníky pro nastavení grafiky, abyste si mohli svůj vizuální zážitek při hraní Drakensangu Online ještě více přizpůsobit. Nyní si můžete nastavit preferovanou úroveň intenzity celkového jasu, středních tónů a sytosti barev. Tyto posuvníky najdete v menu nastavení grafiky, takže pokud se vám mapy zdají příliš tmavé nebo nedostatečně pestré, zkuste si s nimi trochu pohrát!
Drakensang a El Capitan
Byla vydána nová verze operačního systému od Apple (OS X): Verze 10.11 (OS X El Capitan) je nyní k dispozici pro všechny systémy Macbook a iMac. Tato verze je plně kompatibilní s Drakensangem Online. Nemusíte se tedy bát, že by tenký klient nefungoval, pokud si ji nainstalujete. Svůj OS X můžete aktualizovat na webu Apple, ZDE.
Změny
Zlepšení kořisti v mezisvětech!
Tato verze sice ještě nepřinese slibovanou aktualizaci mezisvětů, ale i tak jsme vám chtěli přinést nějaké vylepšení. Zvýšili jsme šance na vypadnutí neobyčejných a legendárních předmětů z normálních monster v Grimmagstonu, Moři kostí a Paláci mrtvých o cca 10 %.
Dále jsme zlepšili kvalitu kořisti ze všech šampiónů na mapách mezisvětů Q1-Q5. Z více než poloviny těchto nepřátel nyní získáte alespoň neobyčejný předmět stejně jako z Rytířů smrti v Paláci mrtvých. Druhá polovina slabších šampiónů vám vynese alespoň kouzelný předmět při zvýšené šanci na předmět neobyčejné nebo lepší kvality.
Také jsme zvýšili šance na vypadnutí neobyčejných předmětů z velkých šampiónů s náhodnými očarováními (např. orbaxové) v Lor’Tacu.
Sloty drahokamů na pláštích
Pláště nyní mohou mít sloty pro drahokamy. Každý plášť ve hře má jeden slot a může být upgradován, aby jich měl více. Sloty mohou být osazeny defenzivními drahokamy a drahokamy akcí.
Nastavení minimálního levelu pro účast v akcích na 20
Minimální level potřebný pro účast ve všech našich akcích byl nastaven na 20 (týká se sezónních akcí, jako jsou Draganovy akce, i každoměsíčních akcí jako Úplněk a Novolunní). Od teď musí mít vaše postava alespoň level 20, abyste se s ní mohli akce zúčastnit. Pokud tento požadavek nesplňujete, nebudete na akci upozorněni oznámením.
Pokud máte nějaké sférické fragmenty, stále budete moci promluvit s Thabem a vstoupit na normální verze Blackborgu a Varholmu. Nebudete se však moci zúčastnit každoměsíčních akcí na těchto mapách.
Noví společníci pro všechny!
Grizmek obdržel dodávku zbrusu nových společníků. Nenechte se ošálit jejich nevinným vzhledem, neboť poskytují mocné magické bonusy!
Nové předměty v nabídce kejklíře Zumpeho
Také Zumpe rozšířil svou nabídku a nyní nabízí všem čtyřlístkovým nadšencům tyto nové předměty:
*NOVINKA* Dvorní šašek | Žádný efekt | |
*NOVINKA* Růžový šašek | Žádný efekt | |
*NOVINKA* Dvorní mim | Žádný efekt | |
*NOVINKA* Kuřecí pilot | +8% k rychlosti útoku |
Nové předměty v nabídce NPC Zahira
Navštivte tohoto levitujícího, charismatického muže v Kingshillu a podívejte se, co nového nabízí!
Nové aranžmá pro Khalys a Herolda vylepšení vzhledu Grimmaga!
Grimmag byl vizuálně přepracován a nyní vypadá o poznání hrozivěji. Na druhou stranu při opětovném střetu s Khalys a Heroldem nyní zaregistrujete jisté změny v aranžmá souboje. Tato změna se týká i Khalys v mezisvětě.
Revize některých úkolů v Kingshillu, Hagastově kaverně, Katakombách a Královské kryptě
Ve snaze zpříjemnit a zpestřit herní zážitek pro hráče nižších levelů (10-16) jsme se rozhodli přepracovat několik úkolů na zmíněných mapách.
Vyšší požadavek na minimální level pro otevřenou PvP arénu v Kingshillu a PvP úkoly
Minimální level potřebný pro účast v PvP úkolech a vstup do otevřené PvP aréně je nyní 15.
Pouze jeden přechod mezi Katakombami a Královskou kryptou
Ve snaze zjednodušit postup přes tyto mapy jsme odstranili spodní přechod mezi Katakombami a Královskou kryptou. Nyní se tedy v Katakombách nachází pouze jeden vchod do Královské krypty.
Více místa pro Heredura!
Během souboje s Heredurem v Královské kryptě budete mít nyní více prostoru k pohybu, takže pro vás bude snazší vyhnout se jeho útokům.
Vyvážení skóre podpory v PvP
Vinou chyby v systému získávali čarodějové Kruhu příliš vysoké skóre podpory při použití Vortexu. Počet bodů byl sjednocen pro všechny třídy.
Grafické změny zbraní Rytířů řádu draka
Zbraně pro Rytíře řádu, které jsou nyní možné ke koupi u eventového obchodníka, byly navýšeny na velikosti.
Přeměna rychlých jízdních zvířat Obrněný Tygr, Bílý tygr a Obrněný lev
Díky vaší zpětné vazbě jsme zvětšili celkovou velikost Obrněného lva, nyní je to definitivní Král kočkovitých šelem.
Kromě toho jsme odstranili část brnění z kočkovitých šelem a namísto toho jsme jim dali železná sedla.
Opravy chyb
Oprava talentu „Houževnatost“
Redukce zranění u talentu „Houževnatost“ nyní funguje správně.
Oprava schopnosti „Adrenaline“
Rangerova schopnost Adrenaline nyní generuje 100 % koncentrace namísto pouhých 100 bodů koncentrace, jak tomu bylo dříve.
Oprava exploitu v režimu 5 proti 5
V aréně v režimu 5 proti 5 existovalo místo, kde hráče nebylo možné zranit. Tento problém byl opraven.
Oprava vršení esencí
Váš inventář bude nyní o poznání přehlednější. Vršení esencí na sebe při jejich přetahování ze slotu esencí do inventáře nyní funguje správně, samozřejmě za předpokladu, že se jedná o stejný typ esencí.
Klouzavý pohyb postavy při vyvolávání jízdního zvířete
Legračně vypadající klouzání, ke kterému docházelo při vyvolávání jízdního zvířete, je už minulostí.
Oprava úkolu „Jarlův úkol 6/6“ pro skupiny
Problém, který se objevoval při plnění tohoto úkolu, byl opraven. Každý člen skupiny bude nyní moci najít a zabít ducha zmrzlého Jarla.
Konec manipulace s Heroldem!
V Dracanii koluje legenda, že někteří hrdinové úspěšně použili Manipulaci proti Heroldovi ze Zásvětí během souboje s Balorem. To je zhola nemožné, takže se nejspíš skutečně jedná o pouhou pověst…
Procházení zdmi během souboje s Mortisem
Mortisova komnata byla opravena, takže hráči už nebudou moci procházet zdmi a schovávat se před útoky Mortise a rytířů smrti.
Dostupnost PvP titulu Nemesis
Chyba, která znemožňovala získání titulu Nemesis v režimu PvP, přestože hráč splnil všechny požadavky, byla opravena.
Efekt krvácení od schopností nyní pracuje znovu správně
Byla zde chyba, díky které protivník nezačal krvácet poté, když ho hráč zasáhl schopností Brutální obloukový úder a nebo Vzteklý švih. Všechny krvácející efekty nyní pracují správně.