Patch 155 proběhne 26.8.2015
Začátek odečtu: 3:00 (30 minut)
Vypnutí serverů: 4:00
Zapnutí serverů: 10:30
Nové funkce
Rise of Balor
Nový kontinent s názvem Lor’Tac je nyní přístupný z Andrakasche.
Promluvte si s Agraschou Šuplerou v Andrakaschi, přijměte její úkol Cesta do neznáma a odstartujte svou pouť k neprobádanému kontinentu. Mějte na paměti, že se svou postavou můžete nyní postoupit až na level 50.
Kontinent Lor’Tac nabízí:
+ 11 nových druhů monster
+ 16 nových map
+ více než 150 nových úkolů
+ více než 200 nových předmětů
Více podrobností najdete v sekci Rise of Balor & Lor’Tac
Nový systém talentů
Celý systém schopností včetně talentů slávy a znalostí byl kompletně přepracován. Každá postava může nyní investovat 50 talentových bodů do svých schopností v kategorii slávy a znalostí.
Každá postava má nyní k dispozici 42 nových talentů pro 14 základních schopností, 8 talentů slávy a 8 talentů znalostí.
Důležité: Již nasbírané prastaré znalosti a znaky slávy/body slávy budou převedeny do nového systému v poměru 1 ku 1. Vaše postavy tak nebudou muset začínat se sběrem těchto předmětů od nuly s výjimkou postav vytvořených po vydání verze 155.
Všechny znaky slávy, které jste investovali do svých talentů slávy před vydáním verze 155, vám budou navráceny.
Podrobný přehled najdete v přehledu schopností a Talentů slávy/znalostí.
Více místa v inventáři
Nyní můžete rozšířit svůj inventář o 5. záložku, čímž získáte dalších 28 slotů pro vybavení.
Nová očarování předmětů
Upravili jsme očarování, která najdete na předmětech vylepšené, kouzelné, neobyčejné a legendární kategorie. Nyní můžete najít zbroje s mocnými očarováními (např. +X% ke způsobovanému zranění).
Podrobnější informace o změnách týkajících se předmětů najdete zde: Změny předmětů
Přidali jsme nové úspěchy
Nyní můžete ve hře dosáhnout celkem 71 nových úspěchů. Přehled bude brzy k dispozici.
Nový bonus: Aktivita gildy
Členové gildy obdrží permanentní bonus k získaným bodům zkušenosti, znakům slávy a nasbíranému zlatu, stříbru a mědi. Procentuální hodnota tohoto bonusu se zvyšuje spolu s počtem členů gildy. Čím více má gilda aktivních členů, tím je bonus vyšší. Za každého aktivního člena je bonus zvýšen o +0,1%, přičemž maximální hodnota bonusu činí +5%.
Náhodná očarování monster
Lor’Tacská monstra kategorie šampión mohou mít jedno náhodné očarování. Momentálně mohou mít monstra 11 různých očarování, ale každé monstrum může mít pouze jedno z těchto očarování. Typ očarování poznáte podle barvy značky monstra a také podle ikon u jeho ukazatele zdraví.
IKONY | OČAROVÁNÍ A ZNAČKA | ÚČINEK | NOVÉ SCHOPNOSTI |
Temná magieBarva značky:Fialová | U základních útoků existuje 25% na umlčení (cíl nemůže po dobu 3 sekund používat schopnosti). | Koule temné moci – pomalu letící projektil, který způsobuje zranění temnou magií odpovídající 50% základního zranění a temné zkreslení na dobu 3 sekund. | |
Ohnivá magieBarva značky:Červená & oheň | Základní útoky způsobují vzplanutí a 33% základního zranění za sekundu po dobu 3 sekund. Smrt monstra vyvolá ohnivou explozi, která způsobuje 300% základního zranění (účinek má zpoždění). | Ohnivá nova – okolo monstra se v průběhu 3 zmaterializují 4 ohnivé kruhy. Každý kruh způsobuje 100% základního zranění a dodatečných 33% základního zranění za sekundu po dobu 3 sekund vlivem vzplanutí. | |
Ledová magieBarva značky:Modrá & mráz | Základní útoky způsobují námrazu, která snižuje rychlost pohybu a útoku o 50% na dobu 3 sekund. Smrt šampióna vyvolá ledovou explozi. | Ledová nova – monstrum vyšle směrem k hráči ledovou kouli, která se postupně nabíjí a následně exploduje, přičemž způsobí zranění ledem odpovídající 200% základního zranění a zmrazení (ochromení) na dobu 2 sekund. | |
Blesková magieBarva značky:Bílá & blesk | Základní útoky jsou ignorovány ve prospěch řetězového blesku. Smrt monstra vyvolá velkou elektrickou explozi (účinek má zpoždění). |
Řetězový blesk – blesk přeskočí na několik dalších cílů v bezprostřední blízkosti. Zasažené cíle jsou elektrifikovány. Elektrifikovaným cílům způsobuje řetězový blesk dodatečných 25% základního zranění. Tento účinek je kumulativní až do pětinásobné hodnoty. | |
Jedová magieBarva značky:Zelená & jed | Základní útoky způsobují otravu na dobu 3 sekund, která zpomaluje pohyb hráče o 33% a ubírá mu 3% zdraví každou sekundu.Po smrti monstrum exploduje, přičemž vytvoří jedovatou kaluž. | Proud jedu – monstrum vyšle jedovatý projektil, jehož dráze se na zemi vytvoří 2 jedovaté kaluže, které po 30 zmizí. Projektil způsobuje zranění jedem odpovídající 100% základního zranění. Kaluže zpomalují pohyb hráče o 33% a ubírají mu každou sekundu 3% zdraví. |
|
ObránceBarva značky:Normální červená značka | +100% k hodnotě zbroje a všem odolnostem a imunní vůči všem negativním účinkům. | Štít – vykouzlí na pozici hráče velký stacionární energetický štít, který zvyšuje hodnotu zbroje a odolnosti všech monster v oblasti účinku o 100% a propůjčuje jim imunitu vůči všem negativním účinkům. Štít zůstane aktivní 30 sekund a během této doby nahrazuje osobní štít šampióna. | |
Velitel/důstojníkBarva značky:Červená značka šampióna | Základní útoky způsobují Thundercrest(hodnota zbroje a odolnosti jsou sníženy o 50%). Disponuje aurou, která poskytuje všem ostatním monstrům v okolí 25% bonus k rychlosti pohybu a útoku a 25% zkrácení cooldownů. |
||
RozzuřenéBarva značky:Červená značka šampióna | Zuřivost – monstrum získá 100% bonus k rychlosti pohybu, 25% bonus k rychlosti útoku, 25% zkrácení cooldownů a imunitu vůči všem negativním účinkům po dobu 15 sekund. | ||
Teleportující seMarker Color:Červená značka šampióna | Portál – monstrum se teleportuje k cíli, na který útočí. | ||
VampirickéMarker Color:Červená značka šampióna | Úspěšné zásahy základními útoky (nebo řetězovým bleskem) vrací šampiónovi zdraví. | ||
RychléBarva značky:Červená značka šampióna | +2 k rychlosti pohybu, +25% k rychlosti útoku, 25% zkrácení cooldownu. |
Ukazatel bodů života monster a nepřátelských hráčů byl změněn a nyní má následující podobu:
Ukazatel bodů života monster | Hodnost monstra |
Boss světa (Khalys, Herold, Sigrismarr, Gorga, Destruktor, Balor, Dragan) |
|
Boss(Heredur, Bearach, Arachna, Medusa, Nefertari) | |
Velitel (např. Párač – velitel) |
|
Šampión (např. Párač – šampión) |
|
Stráž (např. Párač – strážce) |
|
Normální (např. Párač, nepřátelský hráč) |
Přidali jsme nový typ úkolu: Vyčištění oblasti Jak již naznačuje název, hráč bude muset vyčistit oblast od určitého typu monstra. Vyčištění znamená, že všechna monstra daného typu musí být poražena a vymýcena z celé mapy.
Změny
Aktualizace kořisti
- Celková šance na nalezení prastarých znalostí v kořisti z monster byla zvýšena o 50%
- Neobyčejné, legendární a unikátní předměty můžete nyní najít i v PvE oblastech (např. Údolí hromů)
- Nebudete už nacházet (bílé) šperky, namísto nich najdete v kořisti více mincí.
- Odteď budete na všech levelech nacházet pouze univerzální léčivé nápoje namísto různých lektvarů pro každý levelový rozsah.
Vyvažovací změny předmětů
Abychom vyřešili některé staré chyby a problémy s vyvážeností, provedli jsme četné úpravy v systému předmětů. Jmenovitě:
- Problém s neúměrně vysokou cenou některých upgradů byl opraven.
- Na ponku už nebudete vyrábět předměty, jejichž level je příliš nízký.
- Statistiky některých drahokamů, jmenovitě Kyanitu a Onyxu, byly vylepšeny.
- Základní zranění způsobované všemi zbraněmi, především pak obouručními holemi a puškami, bylo zvýšeno.
- Základní hodnota zbroje poskytovaná normálními (bílými) předměty byla zvýšena a přeuspořádána.
- Hodnota kritického zásahu a hodnota blokování se už nebude snižovat.
- Redukce zranění blokováním byla konvertována na účinnost blokování.
- Při úspěšném zblokování útoku je utržené zranění vyděleno vaší hodnotou účinnosti blokování.
- Defenzivní předměty pro vedlejší ruku (např. štíty nebo magické koule) nabízí účinnost blokování ve výši 2, nebo i více s očarováními.
- Účinnost blokování nelze zvýšit pomocí upgradů předmětu.
- Při používání dlouhého luku je spotřeba koncentrace všech schopností snížena o 20%.
- Zbraně rytíře řádu Draka jsou nyní více diverzifikovány (meče jsou nejrychlejší, palice se vyznačují nejvyšším základním zraněním a sekery způsobují nejvyšší kritické zranění)
- Obrazovka postavy a popisy předmětů byly aktualizovány v souladu s těmito změnami.
Očarování předmětů, které vaše postava již vlastní, nebyla změněna (s výjimkou účinnosti blokování). V důsledku oprav chyb týkajících se levelů předmětů však mohou mít o něco lepší hodnoty.
Podrobnější informace o změnách týkajících se předmětů najdete zde: Změny předmětů
Vyvážení monster
Monstra počínaje levelem 25 budou mít méně bodů života, ale budou způsobovat větší zranění. Boj tak bude rychlejší, ale také nebezpečnější, pokud nebudete často používat své podpůrné schopnosti. Monstra ve Stalgardu budou nyní na levelu 44.
Boss světa Destruktor je nyní k dispozici i na normální obtížnost
Mezi obtížnostmi, normální a těžkou, si budete moci zvolit při vstupu do Teleportária. Na normální obtížnosti může každý hráč porazit bosse sám bez pomoci, zatímco těžká obtížnost je stejná jako dříve a nabízí podstatně hodnotnější kořist než normální obtížnost.
Nezávislá rychlost útoku u vyvolaných bytostí
Rychlost útoku vyvolaných bytostí, například vlků rangera, už nebude záviset na téže hodnotě u hlavní postavy.
Nové kostýmy v nabídce obchodníka Zahira
Obchodník s kostýmy Zahir nyní nabízí následující kostýmy a herní emoce v dočasných a permanentních verzích:
Kostým: Šlechtična | |
Kostým: Indiánský kostým | |
Kostým: Dvorní šašek | |
Kostým: Kostým upířího hraběte | |
Emoce: Wrestlingový maniak! |
Opravy
Kostýmy přetažitelné do rychlého slotu pro jízdní zvíře
Kostýmy bylo možné přetáhnout do slotu, který je určen pro jízdní zvířata. Tento problém byl opraven a do tohoto slotu lze nyní umístit pouze jízdní zvířata.
Nefunkčnost porovnávání předmětů s požadavkem na level
Kvůli chybě nebylo možné porovnávat předměty, jejichž požadavek na level vaše postava nesplňovala. Tato chyba byla opravena, takže nyní můžete porovnávat i předměty, které vaše postava ještě nemůže používat kvůli nedostatečnému levelu.
Okamžitý útok po zaměření nepřítele
Po aktivací schopnosti pro boj zblízka se vaše postava rozběhla k zaměřenému nepříteli, ale nezaútočila okamžitě. Tento problém byl opraven; vaše postava se nyní rozběhne k cíli a zaútočí okamžitě, jakmile se octne v dosahu útoku.
Absence dočasné nezranitelnosti při znovuoživení
Pokud postava zemřela na PvE mapě a použila možnost okamžitého oživení ve stejné oblasti, nezískala po rematerializaci dočasnou nezranitelnost. Toto chování bylo opraveno a postava nyní po rematerializaci získá dočasnou nezranitelnost.
Zobrazování praporu paromechanika navzdory oblečenému kostýmu
Některé prapory paromechanika se zobrazovaly, přestože měla postava oblečen kostým.Tento problém byl opraven a prapory se nyní zobrazují pouze u těch kostýmů, které umožňují také zobrazení plášťů u rangerů, čarodějů a rytířů.
Nesprávný bonus Sargonovy mocné knihy stínů
Ve výbavě poskytovala Sargonovamocná kniha stínů jiné bonusy, než které byly uvedeny v nápovědě. Tato chyba byla opravena a předmět nyní poskytuje +20% bonus ke způsobovanému zranění za cenu -15% ztráty bodů života.
Negativní množství temných mincí bránilo nákupu předmětů
Pokud jste se pokusili zakoupit předmět za zlato, stříbro nebo měď, zobrazila se zpráva, že akce není možná kvůli negativnímu zůstatku temných mincí. Tato chyba byla opravena a postavy s negativním zůstatkem temných mincí mohou nyní bez problémů nakupovat předměty s cenou ve zlatě, stříbře nebo mědi.
Neúměrně vysoké skóre podpory
Čarodějové Kruhu používající schopnost řetězový blesk v kombinaci s talentem statický náboj získávali v PvP zápasech neúměrně vysoké skóre podpory, což mělo za následek neférové rozdělení bodů slávy po zápase. Tento problém byl opraven a všechny třídy nyní získávají stejné skóre podpory.
Vyčištění map
Následující mapy prošly revizí, během níž byly opraveny četné grafické chyby, problémy s oříznutím textur, neviditelnými objekty a jinými vizuálními překážkami. V rámci této revize byly také některé objekty přemístěny.
- Pevnost Spojenectví
- Ruiny pevnosti čarodějů Kruhu
- Grimmagstone
- Bouřlivé hory
- Hagastova kaverna
- Mystras
- Ellonidos
- Věčný háj
- Věčná stráž
- Slifmoor
- Kingshill
- Padlá svatyně
- Varholm
- Jarlshofn
Známé problémy
Úkoly
– Čistý jako voda (4/6): V tomto úkolu může být problém jej vyřešit ve skupině.
– Expedice do neznáma (4/6): Někdy dialogové okno začně problikvávat v okamžik, kdy přijímáte úlohu.
– The Last Fire-Tamer (1/2) & Slash and burn (2/2): Je tu problém se sebráním předmětu. Postava musí být u objektu, aby s ním mohla reagovat.
– Šipky pro opakovatelné úlohy nejsou viditelné automaticky. Postava musí znovu vstoupit na mapu, aby je opět mohla vidět a přijmout úlohu.
Lokalizace
Některé úlohy nejsou lokalizovány pro všechny jazyky.
– mapa Meat Chamber (vstupní mapa Nahuatlan)
– některé vylepšené vybavení (zelené itemy) pro Paromechanika
– monstra Sharp-Eyed Fleshwalkers
– NPC Acton’s úloha Gone Missing – test pro příjem úlohy je v němčině
– NPC Ancestral Warrior of the Opal Shrine – schází text
– NPC Kaylin Lefrye’s mluvící bublina v Agathon’s Alliance Hall je stále v němčině
– úloha “Destroyer of Mummies” chybně označuje lokaci v okně úloh (je označeno “Temple City” ale jedná se o “Nahuatlan”
Vizuální problémy
– Frog River Delta: Schází textura vody.
– Yaltepetl: Schází dekorace pro prodej barev.
– NPC Tlazar: Požadavky z úlohy od NPC Tlazar jsou při obraně chybně označeny na špatné NPC.
Schopnosti
– Rangerova schopnost talent „Rychlá smrt“ ukazuje nekorektní ikonu buffu.
– Paromechanikův talent “Pod tlakem” neregeneruje Páru po prvním zásahu.