Ve zkratce
Verze 121 přináší kromě několika užitečných funkcí a oprav chyb také vylepšení v oblasti grafiky a hratelnosti hry Drakensang online.
Verze 121
Verze 121 přináší realističtější zážitek z boje, především díky animacím zásahů u monster. Kromě toho jsme implementovali několik funkcí, které vám zpříjemní hraní, jmenovitě možnost zobrazení nebo skrytí bublin chatu a jména své herní postavy a možnost konfigurování klávesy ve hře. Dále můžete ještě více vylepšit vzhled Drakensangu Online díky novém grafickému efektu zastínění objektů okolím. Bližší informace o všech změnách a opravách naleznete v následující části!
Nové funkce
Animace zásahů u monster
Akce v Drakensangu Online je zase o něco intenzivnější: Od teď budou všechny zásahy monster, ať už zbraněmi zblízka, šípy nebo jinými projektily, doprovázeny speciálními animacemi. Díky tomu vám hra poskytne realističtější zážitek z boje. Doufáme, že se vám bude tato změna líbit, a těžíme se na vaše reakce. V závislosti na nich budeme postupně implementovat další vizuální prvky.
Zastínění objektu okolím
Díky nové funkci zastínění objektu okolím, též známé jako SSAO (Screen Space Ambient Occlusion), se budou na objektech a jejich hranách zobrazovat stíny vrhané okolím. Tato funkce je standardně vypnuta. Aktivovat ji můžete v sekci Nastavení, kam můžete vstoupit z hlavního menu. UPOZORNĚNÍ: Tato funkce je náročná na výpočetní výkon a může negativně ovlivnit plynulost hry.
Volně konfigurovatelné klávesy – více detailů ZDE
Na vaše přání jsme implementovali možnost konfigurace klávesových příkazů v nastaveních podle vlastního vkusu. Některé ze základních funkcí (jako např. používání myši k běhu) však zůstávají nadále nekonfigurovatelné.
Jména postav a bubliny chatu
V nastaveních můžete nyní zvolit, zda se bude nad vaší postavou zobrazovat jméno. Obdobně můžete nyní zapnout či vypnout zobrazování bublin chatu.
Filtr pro žebříčky v režimu PvP
Abyste mohli snáze sledovat, jak si vedete ve srovnání s ostatními členy gildy, rozšířili jsme okno žebříčků o příslušný filtr.
Obnova Kingshillu
Kingshill utrpěl v důsledku napadení těžké škody a spoušť, kterou útočníci napáchali, je stále vidět na každém rohu. Proto jsme přidali celou řadu NPC postav, které mají svými jedinečnými pohybovými animacemi panoráma města oživit. Zatímco někteří obyvatelé stále bědují nad škodami, jiní se aktivně podílí na hašení požárů a obnově města.
Značení na mapách a číslování úkolů
Upravili jsme značení na mapách starších oblastí a číslování v názvech úkolů ve Slifmooru. To zahrnuje také revizi 50 úkolů, které začínají ve Werianově útočišti.
Vybavení paromechanika ve Werianově útočišti (Slifmoorská ocel)
Měsíc se sešel s měsícem a máme tu další set vybavení pro paromechaniky. Zakoupit si jej můžete u obchodníků ve hře. V rámci příštích verzí postupně doplníme všechny nekompletní sety pro paromechanika, aby měly ve výsledku všechny hratelné třídy k dispozici stejný počet setových předmětů.
Odstranění možnosti nastavení proporcí
Na obrazovce výběru postavy už nenajdete možnost upřesnění proporcí postavy. Jelikož neměla prakticky žádný vliv na chování hry a velikostní rozdíly byly ve hře sotva viditelné, rozhodli jsme ji s lehkým srdcem odstranit. V neposlední řadě se tím uvolní místo pro jiné prvky individualizace postavy, které bychom chtěli implementovat v budoucnu.
Změny
Zbraně a vybavení, které jste mohli získat během akcí Novoluní a Úplněk, dostaly nové hodnoty a budou vždy vydávány na základě aktuálního levelu vaší postavy. To znamená, že během akce můžete nyní získat užitečné odměny také nad nebo pod levelem 40. To znamená, že v těchto eventech můžete získat použitelné odměny nad nebo pod levelem 40. Náklady na identifikaci těchto předmětů byly odstraněny.
Kompletní seznam změn a oprav zde:
http://cs.bigpoint.com/drasaonline/board/threads/patch-121.21862/