Patch 119 – Bugfixes a animace v inventáři
Datum: 12.2.2014
Začátek odpočítavaní: 9:00
Vypnutí serverů: 9:30
Předpokládané zapnutí serverů: 11:30
Ve zkratce
Verze 119 řeší v prvé řadě spoustu chyb, které jste nám nahlásili přímo prostřednictvím fóra, a přináší také několik vámi navrhovaných vylepšení.
Obsah
Verze 119 přináší opravy pro nejrůznější chyby a technické aktualizace. Po stránce obsahu se jedná o poněkud menší vydání. Svým rozsahem je menší, ale umožnila nám soustředit se na řešení komplexnějších problémů. Opravy těchto problémů přinesou následující verze.
Menší úprava města Kinsghill
Nové funkce
● Zobrazení postavy v inventáři je nyní mnohem živější díky animacím vytvořeným speciálně pro danou postavu.
● Hráči levelu 35 a výše si mohou nyní u obchodníků s artefakty pořídit dodatečné části vybavení pro paromechanika.
● Paromechanikové mohou nyní během svých cest napříč Dracanií najít nový artefakt –„bojovou helmu berserka“.
Důležité změny
● Na klenotníky a koboldí strážce pokladů nyní narazíte ve všech městských oblastech vyjma Grimfordu.
● Systém proti krádežím zabití (kill-stealing) nyní ukládá výsledky hráče na delší dobu, takže šance na kořist není tak rychle ztracena, pokud je hráč ochromen nebo zmrazen.
● Padací mosty a některé další grafické prvky v Kingshillu byly přepracovány.
● Rozmístění monster v lokaci „Propast věků“ bylo upraveno. V severní části mapy se nyní vyskytuje více medúz a gorgon.
● Kostýmy již nemají „dobu trvání“ a nebudou hráčům odebírány v případě smrti jejich postavy.
Vybrané opravy
● Dosah útoku vlků vyvolaných rangerem byl lehce zvětšen, takže nyní spolehlivě napadají také větší nepřátele.
● Odstranili jsme chybu ve výpočtu kritického zranění, která vedla k přílišnému kolísání hodnot zranění u některých schopností.
● Odstranili jsme chybu, která občas způsobovala zamrznutí hry při sebrání předmětu.
● Vlastnost PvP talentu „Připravenost k boji spočívající v regeneraci 25% bodů života při poražení nepřítele funguje nyní správně i v případě, že byl nepřítel poražen vyvolaným spojencem nebo věží.
● Tooltipy zbraní náležících k setu „Poklady hlubokého moře“ nyní obsahují správné hodnoty zranění.
● Některé bezejmenné lektvary byly pojmenovány.
● Chyba, která se občas vyskytla při zadávání proporcí během vytváření postavy, byla opravena.
● Chyby, které se vyskytovaly v různých oblastech hry a na něž jste nás upozornili prostřednictvím fóra, byly opraveny. Opraveny byly například některé formace kamenů a chyby textur v katakombách, jakož i různé případy „lepivých“ a průchodných překážek v lokaci „Propast věků“. Velmi vám děkujeme za užitečné informace, které jsme nám sdělili prostřednictvím fóra!
● V Atlantidě před potopením již není možné procházet zdmi.
● Vizuální chyby u některých objektů a monster v lokaci „Svaté Okeanium“ v Atlantidě před potopením byly opraveny.
● Zobrazení postavy v inventáři se nyní řádně aktualizuje při koupi či prodeji předmětů, které jsou bezprostředně odebrány z herní postavy nebo na ni přidány.
● Po přihlášení se někdy stávalo, že se postava na stupni zobrazovala mírně posunutá – tento problém byl opraven.
● Předmět „Sladký pukléř perníkového panáčka“ byl opraven minulou aktualizací, protože byl nesprávně kategorizován jako zbraň. V návaznosti na tuto opravu byly nyní implementovány dodatečné změny týkající se tohoto předmětu:
○ Již vsazené ofenzivní drahokamy (rubíny, onyxy a safíry) byly z předmětu odebrány a přesunuty do inventáře hráče. Předmět může být nyní vylepšen pomocí defenzivních drahokamů (diamanty, kyanity a ametysty).
○ Útočná očarování byla nahrazena obrannými ekvivalentních hodnot:
■ „Zvýšená rychlost útoku“ je nyní „zvýšená hodnota blokování“.
■ „Zvýšené zranění od zbraně“ je nyní „zvýšená redukce zranění blokováním“.
Kompletní seznam změn a oprav na oficiálním foru zde:
http://cs.bigpoint.com/drasaonline/board/threads/patch-119.17382/