Patch 119

patch_119_game_drakensang_bugfix

 

Patch 119 – Bugfixes a animace v inventáři

Datum: 12.2.2014
Začátek odpočítavaní: 9:00
Vypnutí serverů: 9:30
Předpokládané zapnutí serverů: 11:30

Ve zkratce

Verze 119 řeší v prvé řadě spoustu chyb, které jste nám nahlásili přímo prostřednictvím fóra, a přináší také několik vámi navrhovaných vylepšení.

Obsah

Verze 119 přináší opravy pro nejrůznější chyby a technické aktualizace. Po stránce obsahu se jedná o poněkud menší vydání. Svým rozsahem je menší, ale umožnila nám soustředit se na řešení komplexnějších problémů. Opravy těchto problémů přinesou následující verze.

Menší úprava města Kinsghill

city_drakensnag_kingshill

Nové funkce

● Zobrazení postavy v inventáři je nyní mnohem živější díky animacím vytvořeným speciálně pro danou postavu.

● Hráči levelu 35 a výše si mohou nyní u obchodníků s artefakty pořídit dodatečné části vybavení pro paromechanika.

● Paromechanikové mohou nyní během svých cest napříč Dracanií najít nový artefakt –„bojovou helmu berserka“.

Důležité změny 

● Na klenotníky a koboldí strážce pokladů nyní narazíte ve všech městských oblastech vyjma Grimfordu.

● Systém proti krádežím zabití (kill-stealing) nyní ukládá výsledky hráče na delší dobu, takže šance na kořist není tak rychle ztracena, pokud je hráč ochromen nebo zmrazen.

● Padací mosty a některé další grafické prvky v Kingshillu byly přepracovány.

padaci_most

● Rozmístění monster v lokaci „Propast věků“ bylo upraveno. V severní části mapy se nyní vyskytuje více medúz a gorgon.

● Kostýmy již nemají „dobu trvání“ a nebudou hráčům odebírány v případě smrti jejich postavy.

Vybrané opravy 

● Dosah útoku vlků vyvolaných rangerem byl lehce zvětšen, takže nyní spolehlivě napadají také větší nepřátele.

● Odstranili jsme chybu ve výpočtu kritického zranění, která vedla k přílišnému kolísání hodnot zranění u některých schopností.

● Odstranili jsme chybu, která občas způsobovala zamrznutí hry při sebrání předmětu.

● Vlastnost PvP talentu „Připravenost k boji spočívající v regeneraci 25% bodů života při poražení nepřítele funguje nyní správně i v případě, že byl nepřítel poražen vyvolaným spojencem nebo věží.

● Tooltipy zbraní náležících k setu „Poklady hlubokého moře“ nyní obsahují správné hodnoty zranění.

● Některé bezejmenné lektvary byly pojmenovány.

● Chyba, která se občas vyskytla při zadávání proporcí během vytváření postavy, byla opravena.

● Chyby, které se vyskytovaly v různých oblastech hry a na něž jste nás upozornili prostřednictvím fóra, byly opraveny. Opraveny byly například některé formace kamenů a chyby textur v katakombách, jakož i různé případy „lepivých“ a průchodných překážek v lokaci „Propast věků“. Velmi vám děkujeme za užitečné informace, které jsme nám sdělili prostřednictvím fóra!

● V Atlantidě před potopením již není možné procházet zdmi.

● Vizuální chyby u některých objektů a monster v lokaci „Svaté Okeanium“ v Atlantidě před potopením byly opraveny.

● Zobrazení postavy v inventáři se nyní řádně aktualizuje při koupi či prodeji předmětů, které jsou bezprostředně odebrány z herní postavy nebo na ni přidány.

● Po přihlášení se někdy stávalo, že se postava na stupni zobrazovala mírně posunutá – tento problém byl opraven.

● Předmět „Sladký pukléř perníkového panáčka“ byl opraven minulou aktualizací, protože byl nesprávně kategorizován jako zbraň. V návaznosti na tuto opravu byly nyní implementovány dodatečné změny týkající se tohoto předmětu:

○ Již vsazené ofenzivní drahokamy (rubíny, onyxy a safíry) byly z předmětu odebrány a přesunuty do inventáře hráče. Předmět může být nyní vylepšen pomocí defenzivních drahokamů (diamanty, kyanity a ametysty).

○ Útočná očarování byla nahrazena obrannými ekvivalentních hodnot:

■ „Zvýšená rychlost útoku“ je nyní „zvýšená hodnota blokování“.

■ „Zvýšené zranění od zbraně“ je nyní „zvýšená redukce zranění blokováním“.

 

Kompletní seznam změn a oprav na oficiálním foru zde:

http://cs.bigpoint.com/drasaonline/board/threads/patch-119.17382/

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *