Drakensang – Patch 109
Ve zkratce
S verzí 109 vám přinášíme zpřístupnění oblastí mezisvěta od 30. levelu a několik vylepšení a oprav.
Technická aktualizace
Počínaje verzí 109 budou oblasti mezisvěta hratelné od levelu 30 a jejich obtížnost a kořist z nepřátel se budou přizpůsobovat levelu postavy. Přechod zajišťovaný kapitánkou Anne Reed již nenajdete na Ellonidosu, nýbrž v přístavu Jarlshofn. Kromě toho jsme opravili několik chyb a ke každému dungeonu mezisvěta jsme vytvořili přechodovou oblast tzv. „atrium“, které ulehčuje hráčům komunikaci a hledání spoluhráčů do skupiny.
Toto jsou jen první z řady vylepšení oblastí mezisvěta. V budoucnu plánujeme implementovat systém škálování kořisti, což znamená, že budete vždy nacházet předměty úměrné vašemu levelu. Současně pracujeme na vylepšení úkolové řady Ammona a navrhujeme elegantnější řešení pro hledání skupin.
Nové funkce
– Myrdosch byl rozšířen o 7 nových úkolů.
Důležité změny
Oblasti mezisvěta přístupné od levelu 30 se škálováním nepřátel:
-Všechna monstra se automaticky přizpůsobují průměrnému levelu skupiny.
-Nyní je nutné nejprve uzavřít úkolovou řadu „Pán mrtvých“ v Moři stínů, než může hráč přijmout první úkol řady „Mezi světy“. Pro tento účel byl implementován nový přechodový úkol.
-Přístupový bod k Moři stínů prostřednictvím Anne Reed byl přemístěn z Ellonidosu do Jarlshofnu.
-Úkoly v mezisvětě byly očíslovány za účelem usnadnění komunikace mezi hráči.
– Každá oblast mezisvěta byla doplněna o „atrium“ – miniměstečko, které hráčům usnadní hledání skupiny.
Q miniměsto pro lepší hledání skupiny do daných Q
– Elixíry zkušenosti byly přepracovány a jsou nyní v obchodě nabízeny v pěti různých verzích.
– Krotitel zvířat Grizmek nyní prodává také zvířecí společníky (pouze je zde přesunut dráček a opička).
– Cestovní příděly byly odstraněny z nabídek ochodu, neboť již nejsou zapotřebí.
– Příděl bodů zkušenosti pro hráče vysokých levelů (od 40. levelu) v nízkolevelových oblastech byl snížen.
Vybrané opravy
– Chybová nabídka válečnických bot levelu 50 u obchodníka v Andrakaschi byla odstraněna.
– Všechny posilňující účinky získatelné v Andrakaschi jsou nyní při použití reprezentovány správnými ikonami. Cooldowny „myrdoschského piva“ a „knedlíků v páře s omáčkou“ byly zkráceny na správnou hodnotu (30 sekund).
– Problém s neviditelnou zdí v Moři stínů byl odstraněn.
– „Myrdoschský krystal okultismu“ (předmět levelu 43) má nyní správnou ikonu.
– Barva ikony „velocipédu“ byla opravena, aby udávala správný stupeň vzácnosti.
– Problémy, které se v jistých případech objevily při kliknutí na dračí modly ve Stalgardu anebo truhly na krystaly v Bouřlivých horách, byly vyřešeny.
– Hrací postavy jsou nyní zcela imunní vůči účinku schopnosti „manipulace“ čarodějů kruhu.
– Poslední úkol v řadě „Někdo se dívá“ byl rozdělen do dvou úkolů. Z tohoto důvodu se mohou hráči, kteří již úkol přijali, setkat s chybami.
– Nepřátelé přivolaní monstry, které se momentálně nachází pod vlivem účinku schopnosti „manipulace“ čaroděje Kruhu, budou nyní bojovat na straně hráče pouze po dobu trvání účinku kouzla.
– Nechtěný výběr schopností, které aktuálně nelze provést, již nyní nebrání postavě v pohybu.
– Osvětlení při střetu s Bearachem v lokaci Věčný háj bylo opraveno.
Oficiální zpráva zde:
http://cs.board.bigpoint.com/drasaonline/showthread.php?p=2348683#post2348683
To je teda update…Akorát to posraly… Vypadá to že je to vylepšené přitom to celé posraly…
mě se to nezda zas tak špatne jediny problem je bod s nechtenym vyberem schopnosti ktere aktualně nechcete…. páč když hraju za mága nebo rangera tak k cíli akorát přiběhnu což zrovna nechci zvlášť když je to rytíř řádu…. a chtělo by to tam naky novy element ne ten co se chystá a ktery ma byt trpaslik nebo roguna podle me by to chtelo takovyho kněze je jasny ze ten kdo by kněze v PVP měl by byl ve výhodě ale i proti tomu se dá bojovat navic jit někde do mezisvěta je obtížné dokonce i rytíř se štítem ty rány dlouho nepřežije ale kdyby tam byl někdo kdo by healoval (doplnoval zdraví) to by byla jiná ………