Patch 156 proběhne 23.9.2015
Začátek odečtu: 9:00 (30 minut)
Vypnutí serverů: 9:30
Zapnutí serverů: 11:00
Změny/vylepšení
Přidání monster levelu 50 do Chrámu života Chrámu smrti
Od teď budete v Chrámu života a Chrámu smrti potkávat monstra levelu 50.
Více temných mincí v kořisti z lor’tacských monster pro postavy s vysokými levely
Penalizace za zabití monster, jejichž level byl nižší než level vaší postavy, byla na levelech 46-50 příliš vysoká. Nyní budete při putování napříč Lor’tacem nacházet v kořisti z monster normální množství temných mincí.
Vyváženost Balora
Finální boss byl přepracován: Jeho krystaly vydrží na mapě déle, jeho útok dechem bude způsobovat větší zranění a cooldowny některých jeho schopností byly zkráceny. Dávejte si pozor!
Lepší výkon hry v Mrtvé zátoce
Mapa byla vyladěna, což by se mělo projevit lepší plynulostí hry.
Vylepšené animace při materializaci u monster v Lor’Tacu
Vylepšili jsme materializační animace některých monster v Lor’Tacu včetně strážců, chimér, bytostí ze zásvětí, Toltaců, orbaxů a mumií.
Nové efekty jedinečných předmětů
- Set „Temná zkáza“ má efekt „Nositel zkázy“: nova s poloměrem 8 metrů, která vysává temnou energii z celé oblasti směrem ke středu.
- Set „Zbroj temnoty“ má efekt „Rouška temnoty“: oblak temné páry s poloměrem 3 metry, který obklopuje a posiluje postavu.
Jedinečný vzhled šampiónů
Od teď budete ve světě Dracanie potkávat různorodé variace monster hodnosti šampión.
Dodatečná implementace světelné aury
Efekt světelné aury byl přidán do několika úvodních lokací před Kingshillem včetně dvou prvních katakomb.
Vyváženost monster v Lor’Tacu a Myrdoschi
Zranění způsobované monstry bylo sníženo, zatímco jejich body života se mírně zvýšily. Dále jsme u monster v Lor’tacu pozměnili většinu útoků zblízka, aby bylo možné se jim vyhnout, a upravili orbaxy, aby nebyli tolik smrtící. Dosah útoků orbaxů byl navíc zkrácen z 12 na 9 metrů a mumií bojujících na dálku z 12 na 8 metrů.
Přidání ikony pro slot esencí na liště schopností
Slot esencí byl doplněn o speciální pozadí pro případy, kdy hráč momentálně nemá žádnou vhodnou esenci.
Resetování cooldownů u pasivních talentů na začátku každého PvP zápasu a každého jednotlivého kola zápasu
Cooldowny všech pasivních talentů se budou nyní resetovat na začátku každého PvP zápasu a každého jednotlivého kola zápasu. Tato změna ovlivní následující pasivní talenty:
PvP – Aura podpory PAROMECHANIKUS
Strom znalostí – Nouzová opatření
PvP – Výbušná odveta ČARODĚJ KRUHU
Strom znalostí – Kyanitový štít
PvP – Finální supernova RANGER
Strom znalostí – Pud sebezáchovy
PvP – Pomsta lesa RYTÍŘ ŘÁDU DRAKA
Strom znalostí – Nadlidská regenerace
PvP – Smrtelný výkřik
Vylepšení kolizí na mapách
Vyčistili jsme bojové oblasti v zájmu větší plynulosti boje a tím i celkově lepšího hernímu zážitku. Tyto změny se týkají následujících map:
Vulkán Suvius
Srdce Atlantidy
Trdliště
Chrámový sektor
Propast věků
Atlantida před potopením
Úprava cestovních kamenů
Pozice cestovních kamenů byly upraveny, aby se nacházely v bezpečných zónách. Díky tomu nebudete napadeni ihned po vstupu na novou mapu.
Vyladění úvodních oblastí
Úkoly a monstra v počátečních úrovních prošly drobnými úpravami, které mají zajistit příjemnější herní zkušenost začínajícím hráčům. Vaše pouť Swerdfieldskými pastvinami bude nyní lineárnější a více uspokojující. Vstup do Hagastovy kaverny najdete nyní v Kingshillu (pravá dolní oblast mapy) a ne ve Swerdfieldských pastvinách.
Změny týkající se shromaždišť
Všechna shromaždiště: U všech NPC trenérů byly odstraněny profese, takže nad jejich hlavami už neuvidíte ikony. Nyní to budou prostě zadavatelé úkolů.
Všechna shromaždiště: Možnost přepnutí na režim otevřeného PvP nyní najdete na každém shromaždišti. Stačí si promluvit s Mistrem arény poblíž arény.
Všechna shromaždiště: Na každém shromaždišti s výjimkou Grimfordu a Expedičního tábora trpaslíků nyní najdete PvP obchodníka (mistr arény).
Opravy chyb
Po změně mapy už nebudou vybírány určité talenty
Výše uvedený problém byl opraven, takže nyní můžete změnit mapu, aniž byste ztratili své vybrané talenty.
Chybové předměty byly opraveny
Opravili jsme několik jedinečných předmětů, které neměly po aktualizaci 155 správné hodnoty očarování. Tento problém se týkal jedinečných předmětů nízkých levelů a dlouhého luku „Macrocheira“.
Oprava chybových schopností některých šampiónů
Opravili jsme několik chybových efektů a upravili chování šampiónů s náhodnými očarováními v Lor’Tacu. Výsledkem je lepší herní zážitek při střetu s těmito nepřáteli.
Normalizace zranění v režimu PvP u talentu paromechanika „Ohnivý úder“ pro schopnost Speciální střela
Talent „Ohnivý úder“ pro schopnost „Speciální střela“ (tři malé projektily s 85% zraněním namísto jednoho velkého s 250% zraněním) nyní způsobuje třínásobek 85% základního zranění namísto třínásobku 250% zranění, jak tomu bylo doposud.
Nesprávné zobrazení cen
Opravili jsme problém s rozhraním obchodníků, takže nyní se ceny zobrazují správně.
Univerzální léčivé nápoje všude!!!
Alchymisté nyní prodávají pouze univerzální léčivé nápoje.
Schopnost „Připravenost k boji“ byla opravena
Schopnost nyní funguje, jak bylo zamýšleno, a poskytne ván 15% bonus k maximálním bodům života, jakmile porazíte soupeře.
Popisky u palic
Palice už nebudou v popisech předmětů označovány jako sekery.
Oprava chyby v úkolu „Na cestě plamenů“ 1/2 při hraní ve skupině
Opravili jsme chybu v Okeanově Opálové svatyni, která znemožňovala otevření truhly s předmětem Čistá voda každému členovi skupiny.
Oprava úkolu Poslední krotitel ohně 1/2
Na mapě Fyrgonova Sféra plamenů budete nyní moci otevřít klec bez problémů a pokročit tak v úkolu.
NPC Tlazar se už nebude měnit během plnění úkolu „Překvapení shůry“
Opravili jsme chybu, která způsobovala změnu formy NPC Tlazar v Deltě Žabí řeky. Nyní můžete bránit tuto postavu v její správné formě.
Oprava ikony efektu u rangerova talentu Rychlá smrt
Problém byl opraven a nyní se zobrazuje správná ikona bonusu.